Rabu, 9 Mac 2011

Bubu.

Bubu antara yang manja dengan aku.Kalau aku duduk membaca atau menonton tv asyik nak minta pangku aje.Hinggakan aku nak solat pun nak berpangku.Bukan boleh lihat kelibat aku ,ada saja yang dimintanya...
Dah remaja dah Bubu tak tau lah bila nak menggatal lak.Ada masa bila malam tidur disebelah aku ,manjalah kononnya. Tetapi kerap aku masuk dalam sangkar ,kekadang dia mengganggu tidurku.Mana boleh tahan pukul 2 atau 3 pagi asyik mencium hidungnya yang sejuk itu kepipi aku. Kalau waktu siang tu tak apale.Boleh sakit kepala asyik terjaga aje!!! Gambar sebelah Bubu berposing dalam kabinet tv .Dah nakal pun .Ada masa kena rotan juga .Gambar dibawah waktu usia dia 2 minggu ,tengah mencari ibunya yang hilang .Masa tu sakit telinga kami ,kalau dah 3 ekor mengiau riuh dibuatnya..








Tiada ulasan:

Catat Ulasan